FANDOM

Wypadek w Rajdzie Pogoria 2010 Edytuj

Na 15 kilometrze Rajdu Pogoria, w gminie Psary, podczas jazdy po publicznej, asfaltowej drodze uczestnicy natrafili na poprzeczne wybrzuszenie w jezdni, które z daleka było niewidoczne. Dwóch prowadzących kolarzy pokonało nierówność bez większych problemów, jednak jadący jako trzeci - AstrA - nie opanował roweru i zaliczył wywrotkę z półobrotem. Prawdopodobną przyczyną utraty kontroli był przedni amortyzator, który podbił rower i skręcił kierownicę. Poszkodowany upadł bezpośrednio przed EVENem, jednak ten zdążył wyhamować i ominąć zagrożenie. Wszyscy zawodnicy nieco zdziwieni tą kuriozalną sytuacją podeszli do AstrY i pomogli mu się pozbierać po wypadku. Marek był poobijany, a z ręki leciała mu krew. Nagle z przydrożnego jednorodzinnego domku wyszła starsza pani. Zaczęła wyzywać ludzi odpowiedzialnych za rurociągi, sugerując, iż wybrzuszenie w jezdni jest spowodowane rozdętą rurą. Kobieta była zdziwiona, że tak młodzi ludzie biorą udział w długodystansowym rajdzie. R10Speed w trosce o Astrę, poprosił lokatorkę o coś do wytarcia krwi. Po chwili wróciła z kawałkiem papieru toaletowego. Uczestnicy rajdu podziękowali miłej pani i po szybkiej naprawie roweru kontynuowali jazdę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki