FANDOM

SEAwester - impreza organizowana w domu R10Speeda w Sylwestra.

2008/9Edytuj

SEAwester 2008/9 okazała się jednocześnie porażką i sukcesem. Wszystkim uczestnikom było miło, wesoło i ciepło (temperatura oscylowała w granicach 35 stopni Celsjusza). Gorzej sprawa wyglądała jeśli chodzi o nudę. Największym minusem SEAwester 08/09 była organizacja, której właściwie nie było, ponieważ gospodarze nie mieli żadnego doświadczenia. Na samym początku EVENo został obsikany przez psa R10Speed'a, który popuścił z radości. Następnie ktoś wpadł na zajebisty pomysł aby pooglądać jakiś film. Niefortunnie wybrano Shreka, którego wszyscy znali na pamięć. Później było już lepiej. Zorganizowane zostały Mistrzostwa SEA w TrackManii Nations Forever, które wygrał R10Speed. Zrobione zostały frytki. Polał się "szampan" i w powietrze wystrzeliły fajerwerki.

2009/10Edytuj

SEAwester 2009/10 był bardzo zbliżony formą do swojego poprzednika, jednak organizacyjne stał na o wiele wyższym poziomie. Pies opanował swoją radość, zamiast filmu na starcie była głośna muzyka i wielkie śpiewanie. Wszyscy zgodnie uznali, że był to najlepszy Sylwester w ich życiu.

2010/11Edytuj

SEAwester 2010/11 nie doszedł do skutku ze względu na problemy ze znalezieniem "wolnej chaty".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki