FANDOM

Ja tu nie widzę SEA, ja tu widzę SE i SA

R10Speed o SEA

SEA - organizacja utworzona w 2006 roku w Siemianowicach Śląskich przez trójkę młodych, ambitnych młodzieńców z wykształceniem podstawowym.

Początkowo stowarzyszenie miało nosić nazwę "Klucz", jednak ostatecznie wybrano tytuł związany z pierwszymi literami nicków internetowych członków.

Członkowie Edytuj

  • R10Speed - dawniej Speed3000 (stąd literka S w nazwie zespołu)
  • EVENo - dawniej Even
  • AstrA - niejednokrotnie zmieniał nick (m.in. Kovu, Shintei), ale pozostał przy oryginalnej formie

Powstanie Edytuj

Znajomość Speeda3000 oraz Evena rozpoczęła się po tym, jak ten drugi przeprowadził się do mieszkania w tej samej klatce schodowej na ulicy Leśnej, co Speed. Początkowo iskrzyło negatywnymi emocjami, ale nie wiadomo jakim cudem zostali kumplami, a potem przyjaciółmi. Do dziś odległość pomiędzy ich drzwiami wejściowymi wynosi 1,85 metra.

Kilka ulic dalej, na Kasztanowej mieszka AstrA. Jego znajomość ze starszymi członkami SEA rozpoczęła się od amatorskiej gry w piłkę nożną na Polanie. Popularna była, zaproponowana właśnie przez niego, gra Sama-Hama.

Trójka młodzieńców zaczęła spotykać się regularnie, przez co nawiązała się przyjaźń. Znaną rozrywką oprócz gier ruchowych było podjadanie owoców z drzew, co miało kolosalne znaczenie przy powstawaniu SEA.

Pewnego razu wpadli oni bowiem na pomysł, żeby nie zjadać jabłek z ich ulubionego, dobrze ukrytego drzewa indywidualnie. Zrywanie owoców z tej jabłoni było dozwolone tylko pod obecnością wszystkich członków "Klucza". Nazwa ta nie była stosowana w życiu codziennym, jedynie w przypadku tejże jabłoni.

Jest to nieoficjalne powstanie organizacji, a zarazem pierwsza wspólna działalność jej członków. Po kilku tygodniach postanowiono otworzyć oficjalne stowarzyszenie, jednak nazwa "Klucz" przestała być brana pod uwagę i związek przybrał nazwę SEA.

Projekty organizowane przez SEA Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki