FANDOM

Błazen Team - organizacja stworzona przez czwórkę fanów Bon Jovi. Grupa powstała głównie w celu poprawienia poziomu portalu Always - polskiego fan clubu Bon Jovi.

Członkowie Edytuj

  • Scrooge - dowódca drużyny. W grudniu 2010r. zdobył tytuł Forumowicza Roku, zdobywając w finale 42% głosów.
  • EVENo - w plebiscycie Forumowicz Roku 2010 zajął 4. miejsce
  • PePe - w plebiscycie Forumowicz Roku 2010 zajął 8. miejsce
  • dario_esik - jego również pozdrawiamy

Wkład na portal Always Edytuj

  • Temat Bon Jovi ft. Justin Bieber, który był (do czasu zamknięcia) jednym z najbardziej kontrowersyjnych topiców w historii forum
  • Temat Offtop, jeden z najpopularniejszych na forum
  • Bierny udział w wielu tematach, dzięki czemu dyskusja rozwija się lepiej

Teraźniejszość Edytuj

Forum portalu Always wedle wielu opinii powoli zaczyna umierać, przez co członkowie Błazen Team coraz rzadziej są tam widoczni, ponieważ uważają, że nie ma tematów godnych uwagi, a gdy taki się pojawi to i tak nie ma siły przebicia. Przez to coraz rzadziej widoczne są wpisy członków ekipy. Scrooge nie napisał żadnego posta od długiego czasu, po czym wrócił na krótko na forum. Sporadyczne są również wpisy dario_esika. Ostatnia aktywność PePe szacowana jest na 26 kwietnia, natomiast w marcu nie napisał żadnego. Posty EVENo nie ratują sytuacji, co nie zmienia faktu, że to on jest jest w tej chwili najaktywniejszy z Błazen Teamu.

Plany na przyszłość Edytuj

Jedynym planem, o którym powszechnie wiadomo to celowanie w kolejne zwycięstwo w plebiscycie Forumowicz Roku przez członka Błazen Team. Jako, że Scrooge najprawdopodobniej nie obroni tytułu na pierwszy ogień idzie EVENo, który otwarcie przyznaje, że chce zostać Forumowiczem Roku 2011.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki