FANDOM

Jared Leto <333

Aisha o swym ulubionym piosenkarzu
20622.$.jpg

Bożyszcz Aishy

Jesteś powalony XD

Aisha o AstrzE

Aisha (Właść. Patrycja O.) - ssak z rodziny człowiekowatych, który jest nieodłącznym elementem kłótni pomiędzy AstrĄ, a Martą E. Bliska jego przyjaciółka, z którą dogaduje się czasami lepiej niż z własną dziewczyną. Przez pewien czas byli ze sobą, lecz przez pewne okoliczności się rozstali, a jakiś czas później zostali przyjaciółmi. Charakterystycznymi jej cechami są blond włosy, niebieskie oczy, a także bardzo optymistyczne nastawienie do świata.

Relacje z AstrĄEdytuj

W chwili obecnej łączy ich przyjaźń, jednakże mimo wszystko dawniej Aisha była obiektem zainteresowań ze strony AstrY z powodu jej wyglądu oraz niecodziennego charakteru. Czas sprawił, iż dziewczyna wyczuliła się na wszelkiego rodzaju bliskości, a AstrĘ trzymała na dystans, głównie z powodu niechęci do zranienia swej przyjaciółki Marty E. Wg. samej Aishy, nie jest ona dziewczyną wartą jakiegokolwiek związku, bowiem twierdzi, iż posiada następujące wady:

  • Ma ciało jak wieloryb
  • Jest dziecinna
  • Jest kochliwa
  • Ma manię na punkcie pewnych wokalistów
  • Nie potrafiłaby wytrzymać w dłuższym związku
  • Czasem jest fałszywa
  • Ma na głowie "słomę"
  • ...i wiele innych kompleksów dotyczących swojego wyglądu

Mimo to, AstrA wcale nie zniechęcił się do jej osoby, przez co Aisha uznaje go za wariata.[1]

ZainteresowaniaEdytuj

Aisha ma typowe dla nastolatki zainteresowania, jednak sposób ich wykonywania czasem odskakuje od typowych norm. Interesuje się głównie:

  • pisarstwem
  • rysowaniem
  • chłopakami
  • oglądaniem plakatów
  • jeździectwem (konnym)
  • spędzaniem czasu z przyjaciółmi
  • itd.

Często jej zajęcia się zmieniają, modyfikują, w zależności od jej nastroju. Ma niezwykłe huśtawki nastrojów, do których większość osób się do dziś nie potrafi przyzwyczaić, toteż trudno jest z nią wytrzymać choćby chwilę. Mimo to, jest bardzo inteligentna jak na swój wiek.

MuzykaEdytuj

Dziewczyna posiada obszerny gust muzyczny, jednakże najczęściej słucha zespołów, w których są jej ulubieni wokaliści m.in. 30 Seconds To Mars i Within Temptation. Nie brzydzi także reggae, popem, bądź hip-hopem, jednak słucha tego stosunkowo rzadziej. Można rzec, że podoba jej się wszystko, co wpada w ucho.

PrzypisyEdytuj

  1. Co wcale nie przeszkadza jakkolwiek w ich relacjach

Więcej z Fandomu

Losowa wiki